Beneficiile aduse de un mystery shopper pentru afacerea ta

Un mystery shopper este personajul principal din cadrul unei cercetari de piata numita Mystery Shopping. In limba romana, termenul de mystery shopper este cunoscut ca client misterios.

Acest tip de cercetarea, Mystery Shopping, are ca scop analizarea performantelor angajatilor unei companii. Mai exact atunci cand o companie doreste sa analizeze anumite aspecte pe care angajatii trebuie sa le indeplineasca o pot face foarte usor prin contractarea unei firme de cercetari de piata.

Atributiile unui mystery shopper

In general, cercetarea de tip mystery shopping este aleasa de companiile care au angajati care relationeaza fata in fata cu clientii sau potentialilor clienti. In rest, exista chiar si companii de call center care apeleaza la astfel de cercetari, dar si companii precum magazinele online, care doresc sa evalueze performantele angajatilor care intra in contact cu clientii sau potentiali clienti telefonic, fata in fata sau chiar prin email.

Atributiile unui mystery shopper sunt acelea de a intra in contact cu persoanele desemnate si de a urmarii cu exactitate un scenariu prestabilit, in baza caruia poate sa extraga informatiile de care firma contractanta are nevoie.

In cazul interactiunii face-to-face, acest mystery shopper trebuie sa completeze imediat dupa terminarea contactului o fisa de observatie in care sa noteze toate aspectele identificate, in cel mai mic detaliu.

Cercetarea de tip Mystery Shopping nu este una statistica, astfel fiecare angajat al companiei contractante va avea in final o fisa individuala cu informatii detaliate legate de performantele urmarite de mystery shopper.

Firme de mystery shopping din Bucuresti

In Bucuresti intalnim cele mai multe companii care activeaza in domeniul cercetarilor de piata, fiind locul in care cererea este ridicata pentru astfel de servicii. Astfel, la un scurt research online am intalnit o multime de firme care presteaza servicii de cercetare de piata, iar atentia a fost atrasa de compania NewChallenge, care pe langa website-ul usor de navigat este si specializata in cercetarea de tip Mystery Shopping.

In cadrul acestei firme de cercetari de piata din Bucuresti intalnim toate tipurile de interactiune specifice unei cercetari Mystery Shopping precum: mystery visits, mystery calls, mystery mails sau mystery online shopping.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *